Poškodená zásielka
Ako postupovať v prípade, že ...
... dodávka tovaru nesúhlasí s nákupným dokladom (prijali ste iný tovar, v dodávke niečo chýba)
Kontaktujte nás prosím na čísle: +420 736 420 420.
... je dodávka mechanicky poškodená (zistíte mechanické poškodenie niektorého z produktov)
Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť obalu, príp. poškodenie škatule) a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky.
Ak poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie tovaru až po odchode prepravcu, neodkladne nás kontaktujte na čísle +420 736 420 420.
... je tovar chybný a vy ho potrebujete reklamovať
Ako postupovať pri reklamácii zistíte po prečítaní nášho reklamačného poriadku.
Upozornenie: Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky vyhovujúci. Spoločnosť Hanks s.r.o. je oprávnená odmietnuť prevzatie na reklamačné konanie tovar, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady všeobecnej hygieny (Vyhláška 91/1984 Zb. o opatreniach proti prenosným chorobám)
O priebehu celej reklamácie budete informovaný e-mailom.